Κάθε ιστορία χρειάζεται έναν στοιχειώδη πρόλογο. Από τις πλέον άναρχες ως τις πιο σφιχτά δομημένες. Θεωρώ ιδανικό πρόλογο το να συστηθώ λοιπόν. 

Είμαι ένας τριαντάρης (φρέσκος-φρέσκος) Έλληνας της μεσαίας τάξης (ό,τι κι αν σημαίνει πλέον αυτό). Οι αγαπημένες μου ασχολίες είναι η μουσική και τα κόμιξ. Παρόλο που έχω δραστηριοποιηθεί σαν μουσικός, δεν έχω το εικαστικό ταλέντο να ενεργοποιηθώ και στο χώρο των κόμιξ. Μεγάλωσα στην επαρχία, ήρθα στην Αθήνα λόγω σπουδών και μένω πλέον εδώ λόγω εργασίας. Κι όχι μόνο. Βρίσκω τη μεγάλη πόλη ιδανική για να δραστηριοποιεί τις αισθήσεις μου και να μη μου επιτρέπει να μένω οκνός.  Το ακριβώς αντίθετο βέβαια με εμπνέει να κάνω η πιο-άχαρη-δε-γίνεται δουλειά μου. Είμαι από τους τύπους που κοιμούνται με τα ρούχα για να μη χάνουν χρόνο και που δε στρώνουν το κρεβάτι γιατί κάποια στιγμή θα ξαναξαπλώσουν. Εκνευρίζομαι εύκολα όταν δε βρίσκω λογική στις πράξεις και τις απαντήσεις, κι ας μην το δείχνω πάντα.

Ίσως παρατηρήσετε στα κείμενα που θα ακολουθήσουν, μια δόση κυνισμού. Blame my job, People of the Net. Θα εξηγήσω κάποια στιγμή πώς λειτούργησε πάνω μου. Θα έλεγα ωστόσο πως είναι μια αναπόφευκτη εξέλιξη του συνδυασμού άλλων χαρακτηριστικών μου. Θα με περιέγραφα ως χιουμορίστα, ευφυή και λακωνικό. Πιθανόν η διαρκής ροή σκέψεων, ζυμωμένη από τις λέξεις που συγκρατώ και ψημένη από το ιδιαίτερο χιούμορ μου» να κατέληγαν στο ίδιο αποτέλεσμα, αν έβρισκα κάπως αλλιώς τον ίδιο καταλύτη: την πλήρη απογοήτευση από την ανθρωπότητα. 

Δε μπορώ να πω, μια στο τόσο βρίσκονται μπροστά μου αξιοσέβαστοι άνθρωποι, με τους οποίους μπορώ να ανταλλάξω δυο κουβέντες παραπάνω από τα υποχρεωτικά αστεία. Ανθρώπους που μπορεί και να μην συμπίπτουν οι γνώμες μας, αλλά να λειτουργήσουν ευεργετικά πάνω μου. Δεν είναι δα κι υποχρεωτικό να είμαστε όλοι ίδιοι, προκειμένου να αλληλεπιδράσουμε. Η διαφωνία κι ο αντίλογος είναι κι αυτά μια μορφή επικοινωνίας, πολύ πιο χρήσιμη από την ταύτιση. 

Δεν έχω να πω περισσότερα. Ένα στίγμα ήθελα να δώσω μόνο. Περισσότερα, εν καιρώ. Ελπίζω να μείνω τακτικός στο ένα κείμενο την ημέρα, που έχω θέσει ως στόχο στον εαυτό μου. Ακόμα περισσότερο, περιμένω να εκπλαγώ από το πόσα διαφορετικά πρόσωπα θα δείξω. 

Ως την επόμενη φορά, Bye bye, People of the Net!

