Αφορμή του σημερινού blog entry στάθηκε το παρακάτω βίντεο που βρήκα να έχει κοινοποιήσει στο facebook αξιοσέβαστη φίλη μου.

Με αφορμή λοιπόν τον ένα χρόνο που ισχύει το σύμφωνο συμβίωσης στην τραγική αυτή χώρα που ζούμε, ένα χαρτί δηλαδή που παρέχει νομική κάλυψη σε όλα τα ζευγάρια, μεταξύ των οποίων και ομοφύλων, και το οποίο κατακρίθηκε κυρίως από το «σεβάσμιο» παπαδαριό επειδή τους τρώει τα λεφτά από τους γάμους. Στάθηκαν βέβαια στο ότι αναγνωρίζει σαν επίσημα ζευγάρια και αυτή τη μιερή ράτσα των ομοφυλοφίλων. (Το πόσα αγοράκια μετράει κάθε παπάς κάτω από το πετραχήλι ας μην το σχολιάσουμε…)

Ας εξετάσουμε τα ζα που εμφανίζονται στο βίντεο.

Πάμε στην πρώτη και στην τελευταία περίπτωση. Φιλιά και κράτημα χεριών μεταξύ ομοφυλοφίλων στο δρόμο; ΚΚΕ δαγκωτό οι τύποι. Όχι σε ούλα. Ιδεολόγοι.

Επόμενο ζώον.
-Θα θέλατε ο γιος σας να βγει ομοφυλόφιλος ή τζογαδόρος;
-Ούτε το ένα ούτε το άλλο..
Βρε τσακπίνικο! Τέτοια έκανα κι εγώ όταν με ρωτούσαν αν αγαπάω πιο πολύ τη μαμά ή το μπαμπά! 5 χρόνων ήμουνα! Τι ωριμότης! Τελικά διαλέγει τζογαδόρος γιατί «κάτι λέει». Βέβαια, λιγότερη κοινωνική κατακραυγή και το πολύ πολύ να ξεπουλήσει όλη του την περιουσία, να χρωστά σε όλο τον κόσμο, να κινδυνεύει όλη του τη ζωή από τοκογλύφους… Τίποτα το σπουδαίο. Ενώ σαν ομοφυλόφιλος, το πολύ πολύ να τον αποκλήρωνες. Και καλό θα του έκανες να κόψει κάθε δεσμό με τέτοια σκατόμυαλα.

Επόμενος! Λεσβία ή αλκοολική κόρη; Τσακπίνης κι αυτός αλλά τελικά διαλέγει αλκοολική. Μάλλον για να μη νιώθει όταν τη δέρνεις, ε σατράπη;

Δε θα έπρεπε λέει ο άλλος να υιοθετούν τα ομόφυλα ζευγάρια επειδή έχουν ένα «ιδιαίτερο θέμα»… Θες να μου πεις δηλαδή ότι ο Σεργουλόπουλος είναι ένας άνθρωπος που λόγω μιας «ιδιαιτερότητας» δε θα μπορούσε να δώσει απεριόριστη αγάπη σε ένα παιδί… Ένα πρόχειρο παράδειγμα που κατακρίθηκε κιόλας. Μάλλον αυτόν είχε υπόψιν η κοπελίτσα που απαντάει «να υιοθετηθεί».

Κι εφόσον η ομοφυλοφιλία είναι θέμα προτύπων, παιδείας και ενημέρωσης, όπως λέει ο επόμενος, εσύ λεβέντη που έχεις μάθει κι ενημερωθεί τί εστί γκέι, έγινες κιόλας, ε; Ή μήπως δεν ξέρεις καν τι εστί γκέι κι απαντάς έτσι για να μη σε πουν στούρνο; Ή μήπως είσαι απλά ζώον; Επιλογή είναι! Και σε κάποιες περιπτώσεις, βιολογία. Αλλιώς, πως βγήκαν ομοφυλόφιλα παιδιά από ζευγάρια ετεροφυλοφύλων; Είχαν μέσα στα σπίτια τους τέτοια πρότυπα; Ή μάθανε στο σχολειό τί πα να πει ομοφυλοφιλία κι είπαν «καλό φαίνεται, ας το κάνουμε»;

Διφορούμενος ο παππούς μετά. Λεσβία ή αλκοολική κόρη; «Να’ναι καλό κορίτσι» απαντάει, αλλά τι θέλει να πει ο ποιητής; Να είναι καλός άνθρωπος κι ας είναι ό,τι θέλει ή να βγει στρέιτ και καλή; Έχω κι εγώ αυτό το κακό να ψάχνω μέσα από τις λέξεις…

Νεεεεεεεξτ!

-Θα έκανες παρέα με ένα δολοφόνο ή με έναν τρανσέξουαλ;
-Με κανέναν.
Άλλη μια τσακπίνικη απάντηση. Εύγε! 5 χρονώ κι εσύ. Ίδιο πράμα είναι ωρή; Ο ένας σκότωσε άνθρωπο κι ο άλλος το πουλί του θα μου πεις, και πιθανότατα για σένα το πουλί να μετράει πιο πολύ από τον άνθρωπο. Ψωλαρπάχτρα.
Τέλος, για να ευθυμήσουμε και λίγο, τα γκέι δελφίνια να υποθέσω μαστιγώθηκαν από γκέι ανθρώπους και προέκυψαν; Εκτός αν αναφερόμαστε στα δελφίνια του Βυθού του Μπικίνι που έχουν τηλεοράσεις εκεί και μαθαίνουν.
Θέλω να σταθώ λίγο ακόμα στο θέμα της υιοθεσίας, καθώς ανήκω σε εκείνο το υποσύνολο παιδιών που μεγάλωσαν με άλλους γονείς αντί για τους βιολογικούς τους. Η Μάνα μου μεγάλωσε στην επαρχία κι είχαμε 50 χρόνια διαφορά. Δυο γενιές. Θα μπορούσε να ήταν η γιαγιά μου. Σαν την κυρία του βίντεο που θα προτιμούσε γιο τζογαδόρο. Αλλά η Μάνα μου, μού είχε δώσει ένα μεγάλο μάθημα. Πόσο μπροστά από την εποχή της και τη χώρα της ήταν, όταν μου έλεγε στα 10 μου «άμα σου βγει, ας γίνεις και γκέι, πούστης να μη γίνεις μόνο». Μου έδωσε να καταλάβω τη διαφορά η άτιμη… Όσο αστείο κι αν μου φάνηκε τότε, τόσο σοφό το βρήκα μεγαλώνοντας, φεύγοντας από το χωριό και γνωρίζοντας καινούριους ανθρώπους. Έμαθα ότι γκέι είναι ο άνθρωπος που αρέσκεται στην σεξουαλική συντροφιά του ίδιου φύλου και πούστης ο μπαμπέσης. Καμία σχέση το ένα με τ’άλλο. Να τη θυμάστε αυτή τη διαφορά. Γιατί γνώρισα τους πιο ξηγημένους ομοφυλόφιλους και τους πιο κερατάδες «κανονικούς».

Όσοι με γνωρίζουν θα με κρίνουν καλύτερα βέβαια, αλλά θέλω να πιστεύω πως πούστης δεν έγινα με κανέναν. Ούτε γκέι μου βγήκε να γίνω, αν κι έχοντας περάσει από τη ζωή μου κάποιες κλινικές περιπτώσεις γυναικών, απορώ πώς και δε μου προέκυψε ακόμα…

