Ήρθε η ώρα να απελευθερώσω το Κράκεν! Τώρα θα τα πω όλα! 

Εργάζομαι σε εταιρεία τηλεπικοινωνιών με μπλε και πράσινους κόκκους. Είναι μια εργασία που μπορεί να έχετε κάνει κι εσείς κάποια στιγμή της ζωής σας. Λίγα λεφτά, αδικαιολόγητα πολύ πρήξιμο, κι όλα αυτά χωρίς επίδομα ψυχολόγου ή έστω τζάμπα τσίπουρο. 

Παραπονιέμαι συνεχώς ότι βαριέμαι στη δουλειά. Βαριέμαι επειδή πρέπει να κάθομαι καθηλωμένος σε ένα γραφείο και να κάνω το μαλάκα για κάποιες ώρες της μέρας, χωρίς κανένα δικαίωμα να νιώσω άνθρωπος. Στους υπολογιστές τα μόνα site που δεν είναι κλειδωμένα είναι αυτά περί του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού και αυτά των συστημάτων. Θα μου πεις, πως είσαι όλη τη μέρα online; Θα σου πω, χελλόου, υπάρχουν και τα ζμάρτφοουνς! Λένε ότι απαγορεύεται το κινητό στη δουλειά, αλλά όλοι το χρησιμοποιούν, με τρόπο βέβαια. Το να πεις δυο κουβέντες με τον διπλανό σου είναι λόγος δημόσιας εκτέλεσης (ανάλογα με τον εκάστοτε team leader βέβαια, μπορεί να υπάρχει και μια ανοχή). Το να χαζέψεις είναι λόγος διαπόμπευσης. Το να ονειρευτείς είναι κάτι που δε μπορούν να το ελέγξουν, αλλά όταν προχωρήσει αρκετά η τεχνολογία, θα μας το ελέγχουν κι αυτό με ηλεκτρόδια στο κεφάλι. 

Πάμε στο κράξιμο τώρα. Θα ασχοληθώ με το μεγάλο σύνολο κι όχι τις αραιές περιπτώσεις νορμάλ ανθρώπων. Πρώτον, γιατί χαίρουν του σεβασμού μου και το γνωρίζουν. Δεύτερον, γιατί δεν έχει πλάκα να σχολιάζεις το σωστό.

Οι πελάτες είναι ζώα. Ανεξαρτήτως έργου. Στις πωλήσεις, βρίσκουν ηλίθιες δικαιολογίες για να το κλείσουν. Στην εξυπηρέτηση, έχουν πιάσει τον Πάπα απ’τ’αρχίδια. Στις ενημερώσεις, το παίζουν ιστορία ή δεν έχουν χρόνο ή νομίζουν ότι είναι για πώληση και δεν ενδιαφέρονται. Και σε καμία περίπτωση δεν ξέρουν να συζητούν. Φαντάζομαι δεν πήγαν ποτέ σχολείο για να μάθουν κάποιες βασικές αρχές συζήτησης. Επί παραδείγματι:

-Πόσο χρόνο ομιλίας χρειάζεστε;

– Δεν ενδιαφέρομαι.

ΜΑΛΑΚΑ ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ! ΨΟΦΑ!

-Σας κάλεσα για να αλλάξουμε τα προγράμματά σας σε εταιρικά.

-Έχω και Συνδρομητική TV σ’εσάς.

ΣΤΑΡΧΙΔΙΑΜΟΥ!

-(3 λεπτά σεναρίου όπου ακούει με προσοχή, κάνοντας και κάνα «χμ» και «αχά» στο ενδιάμεσο.)

-Δεν ήθελα να σας διακόψω, αλλά επειδή είμαι στη δουλειά και δε μπορώ να μιλήσω καλέστε με αργότερα!

ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΗΛΙΘΙΕ! ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΕΚΟΠΤΕΣ! ΤΖΑΜΠΑ ΤΟ ΧΑΛΑΣΑ ΤΟ ΣΑΛΙΟ;

-Αυτό που μου λέτε δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει.

-Είμαι τόσα χρόνια συνδρομητής κι απαιτώ να γίνει!

Ο Πάπας διαμαρτύρεται ότι του τα σφίγγεις πολύ και πονάει… ΖΩΟΝ!

-Σας καλώ για μία προσφορά.

-Τι ώρα είναι, ξέρετε;

-Τρεις και τέταρτο το μεσημέρι.

-Α πουλάς και πνεύμα; Καλούν το μεσημέρι; Εγώ κοιμόμουνα! 

ΚΙ ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ! ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΛΟΥΝ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ! ΑΜΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΑΛΑΚΑ! ΑΜΑ ΣΕ ΕΠΑΙΡΝΕ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΟΜΩΣ, ΚΑΜΙΑ ΕΝΟΧΛΗΣΗ, Ε;

ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΤΟΥ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΑΣ!

Πάμε παρακάτω.

Οι συνάδελφοι είναι ζώα. Καταρχάς πώς γίνεται να μου έρχεσαι Δευτέρα πρωί με κέφι και χαμόγελο από το ένα αυτί ως το άλλο και να μου λες και καλημέρα λες και σε νοιάζει η μέρα μου; Πάρε τη Χριστοπαναγίτσα σου! Και να λες πάλι καλά που δε σε πυροβολάω! Γιατί μόνο εξωγήινος θα υιοθετούσε τέτοια συμπεριφορά. Επίσης, εσύ δε μου γκρινιάζεις συνέχεια πως αυτή η δουλειά είναι για τον πούτσο και τα λεφτά είναι λίγα; Πρώτον, που βρίσκεις λεφτά για να παίρνεις ναρκωτικά; Και δεύτερον, Ή ΘΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ Ή ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΤΡΕΛΗ ΧΑΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ! Τέτοια συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα σημαίνουν ότι ο ψυχίατρός σου είναι σκιτζής! Πέρα από αυτή την κατηγορία, υπάρχουν μερικά ζα που δεν τα νοιάζει τίποτα κι έρχονται απλώς να περάσουν την ώρα τους. Το περίεργο είναι ότι δεν τους στέλνει και κανείς… ΤΟΣΟ ΜΕΣΟΝ ΚΑΙ ΤΟΣΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΦΙΛΟΤΙΜΟΥ ΜΩΡΕ; Δε μπορώ να δεχτώ καν ότι έχω για συναδέλφους άτομα που το μόνο που τους νοιάζει είναι να δειχτούν, ότι ενδιαφέρονται μόνο τί θα φαν, τί θα πιουν και τί θ’αρπάξει ο κώλος τους! Κι όλα αυτά με τρεις κι εξήντα! Και μιας κι αναφερθήκαμε στο τί θ’αρπάξει ο κώλος μερικών, παιδιά, μαγκιά σας να γαμιέστε με τους προϊσταμένους σας, αρκεί να μη σας βάζουν σε θέσεις που δε σας αρμόζουν! Δε μπορώ να σκεφτώ για μερικά άτομα κει μέσα ότι είχαν κάποια αξία για να πάρουν προαγωγές…

Όσο για τους προϊσταμένους, φαίνονται αυτοί που θυμούνται πως κάποτε ήσαν στη θέση μου από αυτούς που το ξέχασαν. Πιθανόν η πρώτη κατηγορία ούτε μέσο να είχε ούτε κώλο να έδωσε. Η δεύτερη πάλι, χρειάζεται κάποιον αρκετά τρελό να τους κόψει τον κώλο…

Scripta manent λέει το ρητό, στα τροφαντά μου τ’αρχίδα ποιοι θα τα διαβάσετε όλα αυτά και ποιοι θα αναγνωρίσετε τον εαυτό σας στις κατηγορίες που κράζω. Εγώ τα είπα και ξεθύμανα. Εσύ, θα βελτιωθείς καθόλου;

ΑΠΝΤΕΗΤ: Πάντως, με έναν σαδομαζοχιστικό τρόπο, όσο κι αν κράζω, όσο κι αν βρίζω, μου αρέσει η δουλειά μου. Υποθέτω επειδή με αναγκάζει να γνωρίζω κομμάτια της κοινωνίας λίγο καλύτερα, κάτι που δε θα έκανα ποτέ από μόνος μου, όντας βαθιά αντικοινωνικός εκ πεποιθήσεως.

