10 κομμάτια από την αυτοματοποιημένη λίστα προτάσεων του Spotify μου σχολιάζονται…

ΠΑΜΕ!

Mastodon – Sultan’s curse

Κλασσ’κό Μάστουντο, που λεν και στο χωργιό μου. Από τα prog κομμάτια τους, με ογκώδες μπάσσο και ωραίες εναλλαγές φωνητικών.

Lonely the Brave – Collider

Ωραίο αλτερνατιβάκι, ωραίες μελωδίες, δευτέρας διαλογής ρεφρέν, Deserter δεν είναι και σουξέ μάλλον δε θα ξανακάνουν…

Firewind – We defy

Πολιορκητικό power metal από το νέο concept album της μπάντας του Gus G. με θέμα τη μάχη των Θερμοπυλών. Σωστό κομμάτι για το στυλ με ωραία σολίδια. Οι λάτρεις του ύφους και της μπάντας να λιθοβοληθούν δημοσίως αν προσπεράσουν!

Havok – Hang ’em high

Ωρέ Σποτιφάη, αφού δεν είμαι του (μόνο) θρας, τι μου το προτείνεις;;; Τεσπά, οι thrashers ας το προσέξουν, γιατί διακρίνω μια ποιότητα. Ωραίες μπασσογραμμές επίσης.

Obituary – Sentence day

ΩΠΑΤΙΣ! Καινούριο κομμάτι Obituary! Μπετονιέρες αντί για κιθάρες και κομπρεσέρ αντί για τύμπανα! Α και ωραία σολίδια! Εδώ είμαστε, γίναμε!

Pain of Salvation – Tongue of God

Πιανιστικό «κλαψ-λυγμ-σνιφ» με χαλί μπάσσο… Πάνω που πήγα να προσπεράσω μπαίνει το χωσίδι και η ΕΡΜΗΝΕΙΑ του Gildenlow. Τελικά, μάλλον πρέπει να τσεκάρω όλο το άλμπουμ, μου μυρίζει περίπτωση «Handwired»…

Sepultura – Ultraseven No Uta

ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΚΑΒΑΛΕΡΑΙΟΥΣ Ή ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΟ!

Memoriam – Reduced to zero

Ω ρε μανούλα μου όγκος! Τι κτηνωδία ειναι τούτη;;; ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΕΚΑΡΩ ΕΚΤΕΝΕΣΤΕΡΑ ΤΗ ΜΠΑΝΤΑ!

Chrysalis – Borrowing distance

Γκρούβα, όγκος, δύναμη, γκάζια όπου πρέπει, λίιιιιγο τα φωνητικά δε μου κάτσαν καλά. Μπορεί να το ξανακούσω.

Black Anvil – On forgotten ways

Καλά μπαίνει, αλλά έχω πρόβλημα στη συνέχεια. Prog να το πω; Intelligent black να το πω; Θα ξανακούσω για να βγάλω άκρη.

