Δυο μέρες τώρα δεν έγραψα τίποτα διότι αφ’ενός είχα κάτι τρεχαματάκια, αφ’ετέρου διότι απέκτησα έναν περίεργο εθισμό. Κι ενώ χλεύαζα κάποτε αυτούς που κολλάνε με τις ώρες στα games, πλέον τους δίνω ένα παραπάνω ελαφρυντικό.

Ανέκαθεν μου άρεσε να λύνω γρίφους. Όχι τόσο σταυρόλεξα και sudoku, όσο κρυπτόλεξα, γρίφους λογικής, γρίφους με κωδικούς, τέτοια πράματα. Ανακάλυψα λοιπόν ένα mobile game που με κράτησε σχεδόν άυπνο. Spotlight Room Escape λέγεται. Πρέπει να υπάρχει και online για pc. Σε αντίθεση με τα περισσότερα room escape games που έχω δοκιμάσει, τούτο δίνει κάμποσες πίστες με ένα μόνο κατέβασμα. Με κάποιες στοιχειώδεις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, λίγα μαθηματικά και αρκετή συνδυαστική σκέψη, όλα λύνονται εύκολα. Αν και σε μερικές περιπτώσεις πρέπει να κλικάρεις κάθε πίξελ της οθόνης για να βρεις κάτι χρήσιμο. Bug ή σκόπιμο από τον προγραμματιστή, δεν ξέρω. Αν το δοκιμάσεις λοιπόν Θανάση μου και βρεθείς σε αδιέξοδο, απλά γύρνα σε άλλη οθόνη και κλίκαρε παντού. Μπορεί απλώς να έχασες κάτι και να μην είσαι ηλίθιος. Εκτός αν είσαι πελάτης μου, οπότε βάψε μπλε το κινητό, πέτα το στη θάλασσα και πήγαινε στον ζωολογικό κήπο να κλειστείς στο κλουβί με τους πιθήκους. 

Αν έχεις λοιπόν χρόνο να κωλοβαρέσεις αλλά θες να κρατάς και το μυαλό σου σε εγρήγορση, τράβα κατέβασε το προαναφερθέν παιχνίδι και κάψου ελεύθερα!

Κι όχι, δε με πληρώνει κανείς για να το διαφημίσω. Παρά τον ιλιγγιώδη αριθμό views που μαζεύω κάθε μέρα. Σας αγαπώ εσάς τους 10! Ειδικά εσένανε από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα! 

Και για μπόνους, ένα μπαμπριζοποίητο γριφαλάκι που προέκυψε κάποια στιγμή που βαριόμουν στη δουλειά:

Μέσα σε αυτό το κείμενο έχω γράψει το νούμερο του κινητού μου. Θα σου δώσω έναν κωδικό, μέσα από τον οποίο θα βρεις το νούμερό μου. Θέλω να πιστεύω ότι διαθέτεις την εξυπνάδα να το βρεις. Περιμένω μέσα στα επόμενα εξήντα λεπτά γραπτό μήνυμά σου στο:

22. 28. 48. – 29. 31. 45. 46. 7. – 2. 32. 3. 6. 36. 17. 16. – 15. 42. 10. 14. 50. – 66. 4. 1. – 50. 21. 25. 24. – 54. 71. 53. – 84. 9. 13. – 5. 183. 20. 44. – 72. 26. 19.

