Σας έλειψα; Νά’μαι πάλι εδώ, να καταλαμβάνω πολύτιμες πηγές του κυβερνοχώρου για να γράφω το μακρύ μου και το κοντό μου.

Με τη νέα μόδα του «θα σέβεστε», πετάγομαι ωσάν τσουτσού να σχολιάσω. 

Αρχίζουν όλοι να θυμούνται το παρελθόν και, δίπλα σε μια παλιά συνήθεια, πετάνε κι ένα «θα σέβεστε». Χωρίς καν να σκεφτούν ότι την ίδια συνήθεια είχαν κι άλλοι τόσοι, συνομήλικοι ή μεγαλύτεροι. 

Κι εγώ πρόλαβα το Μαρσουπιλαμί στο Alter, τη Sailor Moon στον ΑΝΤ-1 και τους Απαράδεκτους στο Mega. Κι εγώ πρόλαβα να πληρώσω με δραχμές το γάλα Carnation και τη Lila Pause φουντούκι (την οποία διαφήμιζε η θρυλική καραφλοχαίτη του Παύλου Κοντογιαννίδη). Κανένας σεβασμός για μένα, που δεν τον απαιτώ;

Έχω σηκωθεί στο αστικό για να καθίσει ηλικιωμένος και στο μετρό για να καθίσει έγκυος, χωρίς να μου το ζητήσουν. Έχω παραχωρήσει προτεραιότητα σε ανάπηρο κι έχω βοηθήσει τυφλό να περάσει δρόμο. Έχω πάει τραυματία στο νοσοκομείο κι έχω αναζητήσει άνθρωπο να του παραδώσω το γεμάτο πενηντάευρα πορτοφόλι του. Θα σέβεστε ή είναι πολύ σοβαροί λόγοι για να ασχοληθείτε; 

Γι’αυτό, άμα ξαναδώ μαλακία, θα σχολιάζεται έτσι:

Και να ξέρετε, μπορώ να ρίξω σφαλιάρα α λα Κωνσταντάρας. ΘΑ ΣΕΒΕΣΤΕ!

