Όλοι μάθαμε κάπως για το ατύχημα την περασμένη βδομάδα. Γιος επιχειρηματία με γρήγορο κι ακριβό αμάξι τράκαρε σταθμευμένο όχημα στις τουαλέτες της εθνικής οδού. Δεν είμαι εδώ να κάνω τον αναλυτή και τον εμπειρογνώμονα, ούτε να σχολιάσω τη στάση που κράτησε ο άνθρωπος που είδε να χάνεται η οικογένειά του. Είμαι εδώ για να σου πω Θανάση μου πόσο ζα είναι οι Έλληνες οδηγοί έτσι όπως το έχω αντιληφθεί μέσα από την καθημερινότητά μου. 

Όπως ξέρεις από προηγούμενο entry, είμαι τηλεπρήχτης. Καλώ κόσμο και τον πετυχαίνω σε διάφορες φάσεις. Όπως στην οδήγηση. «Συγγνώμη αλλά δε μπορώ να μιλήσω, οδηγώ» είναι κάτι που ακούω συχνά. ΩΡΕ ΖΩΟΝ! ΤΙ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΤΟΤΕ ΕΝΩ ΟΔΗΓΕΙΣ; Ειδικά την τελευταία βδομάδα, ήθελα να το πω σε όλους αλλά δεν κάνει ρε γαμώτη… Είμαστε εκεί για να πουλάμε, όχι να νουθετούμε…

Έχω επιλέξει να εμπιστεύομαι το δίκτυο Μ.Μ.Μ. της Αθήνας για τις μετακινήσεις μου. Καμιά φορά βέβαια θα οδηγήσω ή θα βρεθώ συνοδηγός. Το πόσοι δίτροχοι εκεί έξω δεν φοράνε κράνος και κάνουν σφήνες και λάθος προσπεράσεις όλη την ώρα, το γνωρίζετε όσοι εξ υμών οδηγείτε. Το πόσο άγαρμπα πάνε να τους μιμηθούν και αυτοκίνητα μεγάλου μεγέθους κιόλας το έχετε πάρει πρέφα ποτέ; Κοιτάξτε λίγο πιο προσεκτικά στο δρόμο και νιώστε την αγανάκτησή μου…

Αυτό το ρημάδι το πορτοκάλι το φανάρι επίσης Θανάση μου, να συνεννοηθούμε τι θα το κάνουμε τελικά! Θα το προσπερνάμε ή θα κόβουμε; Γιατί με τόσην ασυνεννοησία, έχουν γίνει τόσα τράκα! Μα να πάει να φρενάρει ο άλλος μπροστά μου σε περτικαλί; Θα τον κοπανήσω για παραδειγματισμό! Αγαμήσου!

Στη δε εθνική οδό, ο κάθε καυλοτίμονος πάει και τελικιάζει στην αριστερή λωρίδα, χωρίς να νοιάζεται αν παρακάτω υπάρχει κάποιο όχημα που μπορεί να κινηθεί με μια πιο λογική ταχύτητα. Προσωπικά, έχει τύχει να κινούμαι στην αριστερή λωρίδα με 150, όλη η μεσαία να είναι πήχτρα και να έχω πίσω μου γκαζιάρικο ζούδι να μου παίζει φώτα σαν να ήμασταν σε ρέηβ πάρτυ και να μου κορνάρει λες και πάμε τον γαμπρό στην εκκλησά. ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ ΩΡΕ ΜΑΛΑΚΑ; ΝΙΩΣΕ ΓΑΜΩΤΟΣΠΙΤΑΚΙΣΟΥ!

Κυρία, κυρία; Να πω και κάτι ακόμα; Πέραν του γεγονότος ότι ο Έλληνας είναι ο πιο ζμπούτσατ οδηγός, πέραν της αισχρής οδοποιίας (που, για να τα λέμε και με το όνομά τους τα πράματα, κι έξω ίδιοι τρίσαπιοι είναι οι δρόμοι), πέραν του ότι παίρνουν όλοι δίπλωμα με μίζα, πέραν του ότι οι τροχονόμοι κάνουν δουλειά μόνο για να κόβουν πρόστιμα παρκαρίσματος και που όλοι πάνε και τα σβήνουν με κάποιο μέσον, ξέρεις και τι άλλο φταίει; Η κακή κατάσταση των οχημάτων. Και τι φταίει κατ’επέκτασιν γι’αυτό; Η κρίση.

ΨΕΜΑΤΑ! 

Η γυφτιά του Έλληνα φταίει! Διότι και με ΠΑΣΟΚ και με ΣΥΡΙΖΑ, τα ίδια κακοσυντηρημένα οχήματα κυκλοφορούσαν. Όταν δεν πας για τα σέρβις σου κι όταν είσαι άσχετος κι αισχροκερδεί εις βάρος σου ο κάθε τεμπελχανάς μάστορας, καταλήγεις να βγάζεις στο δρόμο χρέπια με μύρια προβλήματα. Δε σου βάνω καν μέσα το οικολογικό. Σταρχίδιασου κιόλας, εδώ δεν αξιώνεσαι να πετάξεις ένα χαρτάκι στον κάδο. Αλλά όταν είσαι γιατομπούτσον οδηγός, έχεις δρόμους με σάπια άσφαλτο και πιο σάπια μπαλώματα κι αλληλεπιδράς σε αυτό το πεδίο δράσης με ακόμη χειρότερους από σένα, τα κακοσυντηρημένα οχήματα έρχονται και γίνονται το κερασάκι στην τούρτα.

Όλα αυτά φταίνε για τα χιλιάδες ανώνυμα κι ένα-δυο επώνυμα τροχαία που συμβαίνουν κάθε χρόνο. Όχι ότι σε νοιάζει κιόλας Θανάση μου, εσύ ακόμα με μισοκαμμένη φλάντζα θα αγνοείς το STOP σε εκείνο τον τίγκα στη λακκούβα παράδρομο…

