Δέκα τυχαίες επιλογές από το προσωπικό μου Release Radar του Spotify. Τα αξίζει τα λεφτά της συνδρομής; 
Royal Thunder – The sinking chair

Άλλο ένα ενδιαφέρον single-ορεκτικό από τους Αμερικανούς. Σταθερά φωνάρα και αλητεία η Miny. Περνάει.

Evocation – Condemned to the grave

Βάρος, όγκος, groove, old school Machine Head με μεσαίους Sepultura μαζί στυλάκι. Περνάει.

Magna Carta Cartel – Sway

Χαλαρούτσικο κομματάκι με γοτθικές κι εναλλακτικές πινελιές. Περνάει για καμιά δουλίτσα στο σπίτι ή συνοδεία road trip σε γρήγορο μοντάζ.

The Obsessed – Punk crusher 

Wino: σταθερή αξία. Δε χρειάζεται να γράψω κάτι άλλο. Περνάει από τ’αποδυτήρια.

John 5 – The black grass plague

Από τότε που τον σχόλασε ο Manson από τη μπάντα του, ο Γιαννάκης ο Πέντες το γύρισε στο instrumental. Κακώς. Ας τον προσλάβει κάποιος. Εγώ πάντως τον απολύω.

Wolfheart – Shores of the Lake Simpele

Instrumental intro του νέου άλμπουμ των Φινλανδών μελωδοντεθμέταλλων. Με έψησε να κάνω μια παύση από τη λίστα και να τσεκάρω το άλμπουμ με τον περίεργο τίτλο Tyhjyys. Περνάει με φόρα!

Kingdom of Giants – Damaged Goods

Metalcore με grooves και μελωδίες. Κλασσική συνταγή, αλλά ωραία εκτελεσμένη. Σαν καλοφτιαγμένα γιουβαρλάκια. Περνάει.

Within the Ruins – Ataxia IV

Τα προηγούμενα I, II και III δεν τα έχω ακούσει κι ούτε που με έψησε το IV. Πολύ μπλαμπλά για instrumental, με το ενδιαφέρον το ατμοσφαιρικό πέρασμα στη μέση να μη μου αρκεί να πω καλή κουβέντα. Απολύεται.

Majesty – Die like kings

Να, κάτι τέτοια άκυρα μου πετάς ωρέ Σποτιφάη και λυπάμαι τη συνδρομή μου! Power metal με βασιλικές αναφορές και στενά δερμάτινα πανταλόνια; Σε μένα; Απολύεται προφανώς!

Eve to Adam – The Price

Όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει industrial. Τώρα είναι ένα γκεϊλίκι με μπίτια και άνευρες κιθαρίτσες κάπου πίσω πίσω. Απολύεται.

