Athens Pride σήμερα. Διακήρυξη ελεύθερης επιλογής από τους μεν, παρέλαση των πούστηδων από τους δε. Περίεργο, γιατί δεν είδα κανέναν πολιτικό, τραπεζίτη, μεγαλοεπιχεορηματία κλπ να κατεβαίνει στα προηγούμενα Pride… Δεν έχουμε καταλάβει ακόμα οι μισαλλόδοξοι τη διαφορά μου φαίνεται: ομοφυλόφιλος είναι αυτός που σε γουστάρει και θέλει να στη φορέσει από πίσω κυριολεκτικά (μπορεί και να σ’αρέσει), ενώ πούστης είναι αυτός που κάνει πως σε γουστάρει ενώ στην πραγματικότητα θέλει να στη φορέσει από πίσω μεταφορικά (δε θα σ’αρέσει σίγουρα). Μάθε τη διαφορά. Για να σου δώσω να καταλάβεις ακόμα καλύτερα, αυτοί που θα παρακολουθήσουν το Pride πιθανόν να είναι ομοφυλόφιλοι (διότι και πολλοί straight απ’όσο γνωρίζω θα βρίσκονται εκεί, καθώς υποστηρίζουν την ελευθερία των συνανθρώπων τους στις ερωτικές επιλογές). Εσύ πάλι που το κατακρίνεις, είσαι πούστης. Γκέγκε;

Οι δε κανονίστηκαν. Για τους μεν, καλή παρέλαση και εύχομαι να καταλάβει το κοινό ότι ο γκέι δε συμβαδίζει με την καρικατούρα που προβάλλεται κατά κόρον από τα μέσα (βλέπε Blue Oyster Bar, ρόλοι Μπιμπίλα κλπ). Ελπίζω να μη προκληθούν επεισόδια, γιατί όταν η προβολή της επιλογής σου στο ευρύ τηλεοπτικό κοινό περιορίζεται σε υστερικές κραυγές και ατσούμπαλο λικνίσματα κι όταν τα παραπάνω συνδέονται με πρόσωπα που κατατάσσονται τουλάχιστον στην κατηγορία του γραφικού, λογικό είναι να σε κατακρίνουν εως και σε σημείο επίθεσης όταν κάνεις μια μαζική κίνηση.

Θέλω όμως να το «μαζική». Μάζα, μπόγος, κοπάδι, κανείς δεν ξεχωρίζει. Μπορείς να ξεχωρίσεις στο χώρο σου, στον τομέα σου, να είσαι αξιόλογος άνθρωπος και κανείς να μη δίνει δεκάρα για το τι κάνεις στο κρεβάτι σου; Αυτό είναι δράση!

Ωστόσο, δε μπορώ να βρω νόημα στο γιατί πραγματοποιείται το Pride. Μια ενοχλητική για κάποιους μερίδα ανθρώπων που είτε επέλεξαν μια διαφορετική από το συνηθισμένο ή, αν θέλετε κανονικό, ερωτική κατεύθυνση, είτε γεννήθηκαν έτσι, πανηγυρίζουν για τι ακριβώς; Για το ότι πλέον δεν τους ρίχνουν σε θανατική καταδίκη; Μου φαίνεται λίγο ανούσιο. Θα είναι σα να έκαναν παρέλαση οι ταξιτζήδες (μια ενοχλητική για κάποιους κατηγορία συνανθρώπων που, εδώ που τα λέμε, αξίζουν θανατική καταδίκη), οι βαμμένες ξανθιές (μια κατηγορία συνανθρώπων που επέλεξαν κάτι διαφορετικό από τη φύση) ή οι αριστερόχειρες (μια κατηγορία συνανθρώπων που γενετικά διαφέρουν από την πλειοψηφία).

Ωπ! Να και κάποιος που πάει να με πει ομοφοβικό! Ναι, έλα, πες την παπαριά σου! Την είπες; Μπράβο! Περάστε από το λογιστήριο, απολύεστε! Να σου εξηγήσω τι είμαι: ένας άνθρωπος με τη δική του λογική. Η οποία είναι να μην έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν άνθρωπο, όσο μου φέρεται σωστά, ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας, ερωτικών επιλογών, καταγωγής κλπ. Αν θες, πες με μαλακοφοβικό. Αν όμως ο μαλάκας που θέλω να σκοτώσω τυχαίνει να είναι και γκέι, δε θα με πεις και ομοφοβικό! Όλο λοιπόν το παραπάνω κείμενο που μπορεί να παρερμηνευθεί και είμαι βέβαιος ότι θα παρερμηνευτεί από τους κατόχους μυγών που μυγιάζονται με το παραμικρό, οφείλω να το προστατέψω δηλώνοντας ότι, ενώ σέβομαι την επιλογή κάποιου στο κρεβάτι του, βρίσκω τη μαζική κίνηση άστοχη. Κι αν δε σου φτάνω εγώ, να παραθέσω την υπέροχη δήλωση του Χρήστου Σιμαρδάνη:
«Την ημέρα του Gay Pride μου ζήτησαν από ραδιοφωνικό σταθμό να μιλήσω, αλλά τους είπα ότι δεν συμφωνώ. Δεν είμαι περήφανος που είμαι ομοφυλόφιλος. Κανείς δεν μπορεί να είναι περήφανος για το τι κάνει στο κρεβάτι του. Είναι σαν να λες “Είμαι περήφανος που έχω αυτιά”. Δεν μπορείς να είσαι περήφανος επειδή είσαι θηλαστικό ή επειδή έχεις δύο αυτιά. Περήφανος μπορείς να είσαι για χίλια δύο άλλα πράγματα. Θα μου άρεσε να νιώθω περήφανος για τον εαυτό μου για κάποια ανθρώπινα χαρακτηριστικά μου. Δε νιώθω περήφανος που είμαι gay, ούτε εσύ πρέπει να νιώθεις περήφανος που είσαι straight. Να είσαι περήφανος επειδή είσαι τίμιος, καλός άνθρωπος, ή καλός πατέρας.»

